Palvelut nyt kätevästi verkossa: Asiakasnetti ja Sähköinen Myyntimies palveluksessasi

Asiointiin Paperinkeräyksen kanssa on nyt tarjolla uusia vaihtoehtoja verkkopalveluiden ansiosta. Verkkopalvelu on rakennettu helpoksi käyttää, ja yleisimmät asioinnit voi hoitaa muutamalla klikkauksella. Samalla Paperinkeräyksen uusi helppo Myyntimies auttaa kilpailuttamaan keräyspaperi- ja tietoturvapalvelun toimittajan.

”Verkkopalveluiden iso plussa on riippumattomuus virka-ajasta ja paikasta. Palveluiden käyttöön tarvitaan vain nettiyhteys”, sanoo Paperinkeräyksen asiakkuuksien kehityspäällikkö Harri Lehtonen.

Mitä uusi verkkopalvelu pitää sisällään?

Lehtonen kertoo, että Asiakasnetti-verkkopalvelu jakaantuu kahteen osioon. Siellä voi hoitaa tyhjennystilaukset, mutta se toimii myös raportoinnin välineenä.

”Henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla voidaan rajata käyttöoikeuksia, jolloin käyttäjät näkevät raportoinnissa vain heille tarkoitetut palvelut ja jätehuollon toteutuneet raportointitiedot.”

Uusi verkkopalvelu on nyt avattu ja löydät sen sivun ylävalikon linkkien takaa. Paperinkeräys ottaa asiakkaisiinsa yhteyttä ja tiedottaa paikkakuntakohtaisista koulutuksista pian.

”Verkkopalvelu on todettu helppokäyttöiseksi jo testikäytössä”, Lehtonen kertoo.

Asioiden hoitamiseen ei tarvita edes tietokonetta, sillä yhtä lailla älypuhelimesta voi tilata esimerkiksi tietoturva-astian tyhjennyksen tai kokonaan uuden palvelun. Mobiililaitteella voi myös seurata vaikka kuluvan kauden jätemenoja.

Kurkista tästä uuteen Asiakasnettiin.

Lue myös 7 kysymystä ja vastausta Asiakasnetistä täällä.

Myyntimies auttaa kilpailuttamaan keräyspaperi- ja tietoturvapalvelun toimittajan

Kenelle keräyspaperi- ja tietoturvapalvelun voisi uskoa? Kuka hoitaisi sen hallitusti ja kustannustehokkaasti?

Sanotaan, että kaiken voi kilpailuttaa. Mutta kuinka työlästä se on? Nyt ainakin oman keräyspaperi- tai tietoturvapalvelun toimittajan kilpailutus käy helposti, kun avuksi ottaa Paperinkeräyksen Myyntimiehen.

Paperinkeräyksen Myyntimies-verkkopalvelussa kysytään kilpailutusta varten muutamaa asiaa.

Myyntimies arvioi sopivimman säiliötyypin ja sen kuukausikustannuksen, kun palveluun kerrotaan omat kierrätyksen tarpeen taustatiedot. Halutessaan voi tätä kautta saada myös yksikköhinnoitellun palvelutarjouksen valitusta palvelusta.

”Asiakkaan on näin mahdollista vertailla toimittajia. Mahdollista on myös valita, haluaako tarjouspyynnön palvelusta vai ei”, kertoo asiakkuuksien kehityspäällikkö Harri Lehtonen.

Tutustu sähköiseen Myyntimieheen täällä!